لغو تمامی برنامه‌های فرهنگی مشهد تا شنبه ۲۹ اردیبهشت راه‌آهن مشهد: حرکت قطارهای مشهد به حالت عادی بازگشت | علت تاخیر، رعایت مسائل ایمنی بوده است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند سیل محور سرخس- مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتارشدن چند خودرو در سیل امروز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تخریب برخی از جاده‌های روستاهای سرخس در پی بارش باران (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: وضعیت اکثر نقاط شهر عادی است | رفع آب گرفتگی میدان انقلاب تا فردا طول می‌کشد ۲۵۰ تماس مرتبط با سیل و بارندگی با آتش‌نشانی مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی قطار شهری مشهد تا ساعت ۲۴ تمدید شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرهنگ‌سازی ماندگار در نسل آینده، با توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران شهرداری مشهد تسویه شد بارش شدید باران محور فریمان _ مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم وقوع سیل و آب‌گرفتگی در اکثر مسیر‌های ورودی و خروجی مشهد | تمام محور‌های استان به غیر از مشهد باز است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تا امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارندگی‌های مشهد ۲.۵ برابر درمقایسه‌با سال پیش افزایش یافته است ویدئو | بسته شدن جاده فریمان-مشهد بر اثر وقوع سیل (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت معابر شهر مشهد بعد از بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مسافران حتی‌الامکان از قطارشهری برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنند بارش ۳۸ میلیمتری باران در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جریان برق در مشهد پایدار است و هیچ گونه قطعی برق نداریم (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرپرست شهرداری مشهد: استقبال از بهار امسال بدون هیچ مشکلی انجام شد

  • کد خبر: ۱۵۹۶۳۸
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
سرپرست شهرداری مشهد: استقبال از بهار امسال بدون هیچ مشکلی انجام شد
سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: روز نخست فروردین همزمان با سال تحویل و همچنین میزبانی از مقام معظم رهبری، هیچ خللی در فعالیت‌های مربوط به استقبال از بهار و سایر اقدامات مربوط به شهر مشهد مانند حمل و نقل شهروندان و زائران رخ نداد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری شامگاه دیروز، ۲۹ فروردین ماه، در آیین تقدیر از دستاندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سالن تالار شهر مشهد با بیان اینکه اقدامات مربوط به استقبال از بهار ۱۴۰۲ از ابتدای بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تا امروز ادامه یافت، اظهار کرد: در حقیقت این اقدامات یک فصل را دربر می‌گرفت؛ سه ماهی که فصل همدلی و همراهی بود. فصلی که به جای رقابت رفاقت داشتیم و همه مسئولان استان در آیین استقبال از بهار تلاشی خستگی‌ناپذیر داشتند.

وی با اشاره به مشارکت همه معاونت‌های شهرداری مشهد در استقبال از بهار عنوان کرد: طی این سه ماه برای صدور مجوز‌های ساختمانی تخفیفاتی اعمال شد و در کنار این، شهرداران مناطق علی‌رغم پاسخگویی و رفع نیاز‌های شهر، در زمینه‌های خدماتی و عمرانی نیز همراهی و فعالیت داشتند. همچنین با تلاش‌های معاونت شهرسازی شهرداری طرح تفصیلی شهر مشهد ابلاغ شد که به طور کامل در سیستم بارگذاری نشده بود، اما چنین مساله‌ای کوچکترین خللی در پاسخگویی به شهروندان ایجاد نکرد.

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت‌های شاخص معاونت مالی و پشتیانی خویش طی سال ۱۴۰۱ نیز بیان کرد: سال پیش شهرداری مشهد توانست علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها بودجه درآمد‌های عمومی را تا ۱۱۲ درصد محقق کند. همچنین ابلاغ قانون درآمد‌های پایدار موجب تغییر عناوین برخی از عوارض شهری شد که با همراهی شورای اسلامی شهر و معاونت مالی و پشتیبانی، این تغییرات به تصویب رسید.

اصغری با بیان اینکه در بهار ۱۴۰۲ مشهد سه بهار را پیش رو داشت، گفت: یکی از این بهارها، بهار طبیعت، دیگری بهار قرآن و سرانجام بهار سوم، بهار انقلاب بود. معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در استقبال از بهار انقلاب خوش درخشید و در ۲۲ بهمن امسال شاهد حضور کم‌نظیری از سوی مردم بودیم. همچنین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد اقدام به برگزاری رویداد‌های مختلفی نظیر جشنواره غذای ملل و همچنین جشن‌های مختلف داشت که هنوز هم این رویداد‌ها در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز علاوه بر ارائه گزارش تفریق بودجه و اصلاح آن به شورا، بودجه سال ۱۴۰۲ را نیز تنظیم و تقدیم شورا کرد و نهایتا این لایحه به تصویب رسید.

اصغری با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگان در شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امسال حدود ۳۰۰۰ نفر از نیرو‌های مدیریت شهری با قانون ایثارگان تبدیل وضعیت شدند و برای سایر این نیرو‌ها نیز اقدامات لازم در دست انجام است. همچنین معاونت اقتصادی ما موفق شد مجوز انتشار اوراق مربوط به بافت فرسوده و قطار شهری مشهد را از بانک مرکزی دریافت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->